marți, 23 septembrie 2008

De ce nu voi mai cumpara nimic de la Media Galaxy...

... si de asemenea voi mai recomanda si cunoscutilor sa nu o faca.

Acum o saptamana a vrut sotia sa isi ia un telefon mobil nou, si pentru ca se plictisise de culorile negru si gri pentru acestea, ne-am oprit la un Samsung mov. Singura problema era ca nu ii placea modelul prea mult, si a plecat sa se uite si la camerele video. Eu am ramas in partea cu telefoanele, unde am gasit unul care ii placea ei, doar ca era pe alta culoare... asa ca am intrebat unul dintre cei 3 angajati care stateau de pomana in incinta standului daca exista acel model pe o culoare mai "feminina". Tipul mi-a raspuns ca nu, dupa care s-a intors spre colegii lui si le-a soptit ca data viitoare va cumpara spray-uri cu vopsea... asa, ca sa fie si clientii ca mine multumiti. Ghinionul a fost ca a comentat acest lucru cu fata spre sotie... care l-a intrebat de rostul comentariului... Concluzia a fost ca suntem lipsiti de umor... Norocul lor a fost ca nu a vrut nevasta-mea sa faca reclamatie sefului de magazin despre cum se poarta vanzatorii cu clientii potentiali... pentru ca eram hotarati sa luam totusi un telefon... Nesimtirea e in floare... si poate nu numai la Media Galaxy, dar acolo m-a frapat pe mine...

Niciun comentariu: