duminică, 7 iunie 2009

La "pescuit"

Da, asa se poate numi activitatea politiei romane. Si da, am luat prima mea amenda la un radar in ultimii 13 ani..., pentru ca mergeam cu 82 km/h intr-o zona unde era limitare la 60 km/h pe un DN.... De ce era limitarea aia acolo, numai cel care a pus-o poate sti... singurul semn explicativ era ca e denivelat.... asa ca in loc sa se repare drumul s-a pus limitare. Si ca din intamplare politia romana statea si ea acolo, asa... la aer. Am gresit, recunosc, dar nu mi s-a parut neaparat necesar sa circul cu 60 la ora in zona aceea, pe o sosea complet goala. Am gresit ca practic nu am vazut indicatorul de limitare, asa ca e vina mea ca nu am fost complet atent la semnele de circulatie. Culmea prostiei era ca aveam si detectorul de radar in functiune si ca piuia, dar pur si simplu nu am vazut limitarea... asta e, am luat o amenda, nu e mare lucru. Bineinteles puteam face altceva cu banii aia, dar asta este, prostia se plateste. De aia singurul lucru pe care l-am avut de comentat la politai era ca stau la pescuit. Asta in conditiile in care am fost depasit in sate cu mai mult de 80 la ora sau pe linie continua sau in curba...etc. Omu mi-a zis ca nu, ei nu stau la pescuit, ca asa e normal, ca e zona periculoasa, etc. Nu am stat la discutii, pentru ca nu avea sens, asa cum am zis, am recunoscut ca am gresit, dar surpriza, la vreo 5 km mai incolo, pe sens opus, pe o limitare de 50 la ora pe DN, un alt radar, care si el statea acolo probabil din cauza de accidente foarte multe in zona... Deci, eu m-am convins de ce trebuia sa ma conving...

2 comentarii:

aditza spunea...

a primit si fratemiu o amenda, tot pe DN. Era pe DN1 A unde soseaua este buna dar limita e limita . 5a la Ora si atat. Nimeni nu te iarta.

Florin spunea...

Nu am zis niciodata in post ca nu a fost greseala mea sau ca ar fi avut ceva de iertat militienii, am zis numai ca stau la pescuit in conditiile in care in localitate am fost depasit cu viteza mult mai mare...