luni, 10 august 2009

Politia si viteza

Deci, o femeie si-a rapit copii, sau nu, asta nu e treaba mea. Si-a inchis sotul in casa... si a luat-o la picior (sau la cauciuc) spre... un loc de luat masa? Pana si-a dat sotul seama ca e inchis in casa, tipa a luat-o pe autostrada A2 spre Constanta... In Bucuresti nu a reusit sa o opreasca nimeni... trebuie ca traficul s-a transformat intr-un vis in capitala ori a terminat Oprescu cu autostrada lui suspendata, pentru ca eu de cate ori am trecut pe acolo am stat de mi-au sarit ochii pe la diverse semafoare si alte dopuri de circulatie. Acum, pe A2, militia nu a reusit sa o opreasca, deoarece mergea ba cu 240 la ora, ba cu 200 (dupa cum arata aparatul radar). Dar, asa cum s-a exprimat sef sectie politia autostrazi "spre norocul nostru a avut loc un accident pe autostrada si am reusit sa o oprim". Acum ca tipa mancase cam multe cornuri cu mac si de acolo i se trage cu derivatele de opiu sau ca urla Guta in masina, si ala oricum face ca o sirena de politie... nu e treaba mea, dar sa nu reusesti tu ca si politie rutiera sa opresti o masina condusa de o femeie pe o autostrada... tre sa fii tare prost. Bine ca te opresc cand ai 80 pe drumul national... atunci cand ies oamenii la un pescuit de weekend.

Niciun comentariu: