luni, 26 octombrie 2009

Vecinul

Am impresia ca vecinul meu este neam cu Grim Reaper. De ce? Pentru ca in ultimii ani, l-am vazut de nenumarate ori intorcandu-se acasa cu o coasa... iarna, vara, toamna, primavara... Nu sunt sigur ca este ceva de cosit de cate ori l-am vazut pe el venind acasa cu coasa...

Cu toate astea, ma indoiesc ca ar fi el acela, pentru ca altfel nu ar suporta-o pe nevasta-sa... Eu nu mai pot sa o aud in fiecare seara urland unu la altu ca doi nebuni. Si toate astea se intampla in general dupa ora 23, cand eu stau si ma uit la televizor cu sonorul pus pe mute sa nu ii trezesc pe cei mici. Ei bine, chiar atunci, varul lui Grim si nevasta-sa incep sa urle unul la celalalt. Pe motive de genul unde sunt cei 50 de lei de nu stiu unde si altele. Altfel, sunt foarte funny... Un gen de Gica Contra la orice ar trebui sa se hotarasca in bloc.  Si nu sunt singurii... mai sunt tot felul de funny people prin bloc. Probabil si eu sunt la fel pentru altii de acolo, dar nici chiar asa... 

Dupa masa am de suportat probabil miasmele de la varza murata, caci nu-i asa, e vremea sa se aeriseasca butoaiele...

Niciun comentariu: