marți, 6 iulie 2010

Din concediu

N-am mai scris de o groaza de vreme, da ar cam fi momentul...

M-am intors de curand din concediu... si chestia asta suge... Era mai fain in concediu decat la lucru... dar, sa revenim... Deci am fost plecat in Cehia, ceea ce a fost super fain, chiar daca totul a inceput cu o enervare majora. Am facut rezervarea la pensiune din Februarie... pozele de pe internet erau excelente, totul arata de vis... pana cand am ajuns acolo... Camerele erau super nasoale... cu igrasie, cu furnici, nimic din ce era in poze. Si au cerut si 50 de euro garantie pentru chei... Le-am dat cheile inapoi sa se duca sa stea ei acolo... si a trebuit, fiind destul de tarziu si noi 2 familii cu 2 copii mici fiecare, sa ne cazam la un hotel. Hotel care nu a fost rau de loc, dar a fost destul de scump... Spre bucuria noastra avea internet, asa ca am putut sa cautam linistiti alte locuri de cazare si in final am gasit o pensiune micutza si curata unde am si stat pe restul perioadei. Cam asta a fost partea nasoala a excursiei... asta si o enteroviroza pe care am adunat-o la Sonisphere festival (he he... am fost si acolo). In rest... strand, joaca pentru copii, plimbari, castel, fabrica de sticla... a fost fain. Trecand peste tzeapa extrema pe care am luat-o cu prima pensiune, dupa mine a fost o experienta foarte faina, civilizata. Drumuri bune, peisaje frumoase, preturi bune... Si un concert exceptional. Poate am sa pun si ceva poze intr-un post ulterior...

Niciun comentariu: