Am citit si auzit in dimineata asta prin ziare si pe la radio ca Dacia nu are de gand sa ieftineasca ligheanele pe care le produce, chiar daca nu mai produce cat producea pe vremea cand economia Taricenista "duduia" si la numai una sau doua zile dupa ce nu stiu ce director de pe acolo anunta ca se iau in calcul si unele scaderi ale preturilor. Dar e de acord sa faca clientilor reducere prin programul "Rabla". Acu, eu is mai prost, da vreau sa inteleg, cine castiga si cine pierde in cadrul programului amintit... pentru ca nu cred ca Dacia nu isi primeste banii de undeva, de la REMAT, de la stat de la cineva. Marea problema este ca daca banii provin de la stat, atunci provin de la mine, de la tine de la noi. Daca provin de la REMAT prin revalorificarea metalului din masina casata, mai merge... dar nici aia nu e chiar OK. Pentru ca de fapt atunci Dacia nu face nici o reducere, ci pur si simplu isi ia banii din alta parte.
Acum, eu am fost un sustinator al taxei auto marite -
diferentiat (de exemplu pentru cei care isi cumpara o masina pentru uz propriu si
pentru cei care aduc masini ca sa faca bisnita fara sa plateasca impozit pe vanzarea lor) - dar daca idiotii de la fabrica de ligheane se bazeaza tocmai pe taxa asta si pe alte ajutoare guvernamentale in ideea ca isi vor vinde mai departe gunoaiele, sau pe faptul ca MAI sau alt M va mai cumpara de la ei masini la preturi supra dimensionate atunci sa scoata domnule taxa de tot, macar pana cand le intra lu astia mintile in cap.
Adevarul e ca nu stiu cine ii pacaleste ca masinile produse sunt de cea mai buna calitate si ca isi pot tine preturile la nivelurile de dinainte de "criza" dar nu cred ca ii sfatuieste bine. Si daca nu ma insel, Renault a mai redus din preturi... dar divizia de lux Dacia, nu poate...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu