marți, 18 noiembrie 2008

Am masina noua...

De fapt o am deja de vreo 3 saptamani, dar abia acum am timp sa ma laud... Din pacate, mai am inca si masina veche, pentru ca nu am reusit sa o vand inca... multumesc crizei pentru asta. Deci, daca vreti careva un Espero... anuntati-ma. 
Deci, am un Chevrolet... nu.. nu este Corvette, este Aveo. Rosu... sanse mai mari sa ma opreasca militia cu 40 % conform unui studiu al unora care nu au avut altceva mai bun de facut decat sa vada ce culoare au masinile oprite cel mai des de militieni. Asa, deci am un Chevy (ce bine suna - by the way... nu sunt fan de masini americane, in schimb am fost foarte multumit de modul in care a mers si inca mai merge Espero-ul, Aveo fiind produs un aceeasi fabrica) rosu. Si automat... Si ma simt atat de bine in intersectii. Nu mai apas pe ambreaj la fiecare 10 metrii.. nu mai trag de bietul schimbator de viteze, deci e excelent... doar ca inca nu stiu exact ce sa fac cu piciorul stang si cu mana dreapta... :o)... 
De mers merge bine, de consumat, momentan consuma ceva mai mult, dar am inteles ca se reglementeaza dupa un mic rodaj de vreo 4000 de kilometrii... mai am ceva pana atunci.
O sa ma intrebe unii de ce mi-am luat Chevrolet Aveo si nu vreun VW sau BMW la mana a doua. Nu am vrut masina la mana a doua. Mi-ar mai fi stat gandul la un Opel nou sau la un Citroen nou. La Citroen, m-am gandit ca nu mi-o zgarie Arhi daca ma prinde... Trecand peste glume, atat mi-am permis. Si asta cu ceva bani imprumutati, asa ca sa nu aud comentarii ca de ce nu ti-ai luat aia, de ce nu ti-ai luat ailalta... dar oricum, nu prea am comentatori asa ca nu imi fac griji.
Deci imi urez eu mie sa fie intr-un ceas bun si sa mearga macar pana la majoratul lui fiu-miu.

Niciun comentariu: