miercuri, 3 decembrie 2008

NU MAI POT

Zicea Arhi aici ca mai e putin pana incepe Hrusca sa lalaie colinzile de Craciun. Bine, Arhi uita de Fuego, un alt lalaitor de iarna si mai sunt multi altii - nu am nimic cu Costel Busuioc, dar de cand cu marele concurs in care a iesit mare castigator, e plina Timisoara de afise cu el. 

Dar sa revenim... de ce nu mai pot... stau si eu ca omu la lucru cu castile pe urechi si ascult niste muzica de bun simt si incerc sa vad eu ce se mai intampla in orasul in care vietuiesc. Pentru asta, fac greseala de a deschide site-ul ziarului Agenda. Pai si nu incepe sa lalaie Hrusca? Ba da, incepe. Peste muzica mea. Pai sa nu ii f.t eu pe astia de la Agenda si sa nu le mai citesc ziarul. Ba da. Pana cand nu se termina cu sarbatorile de iarna  eu nu mai citesc ziarul asta. Sau pana cand nu il scot pe Hrusca de acolo. Asa cum nu mai citesc nici Evz, din cauza recalmelor la bere de asta toamna, sau la masinile care se dau premiu de catre nu stiu cine care imi dropuie peste articolul pe care incerc sa il citesc.

Niciun comentariu: