luni, 5 ianuarie 2009

2008

Sa vedem ce am realizat - direct sau indirect - in anul ce a trecut:
- copiii au mai crescut cu un an... intr-un fel e si meritul meu... In plus, amandoi merg fericiti la gradinita
- nevasta nu mai e asa stresata la noul loc de munca. Nici eu nu mai sunt asa stresat la vechiul loc de munca
- am reusit sa amenajam cate ceva in barlogul familial
- am cumparat o masina noua si am vandut-o pe cea veche
- am fost destul de sanatosi
- am citit numai 5 carti tot anul .... rusine... desi daca stau sa ma gandesc exista majori care nu au citit atat pana acum in toata viata lor... cocalari...
- am mers 17 ore cu trenul pana la Eforie si cam tot atat inapoi - nu o sa se mai intample asa ceva...

Daca mai imi vine prin gand vreuna (realizare) o sa mai completez. Oricum, e 5 si e prima zi de lucru... abia am reusit sa ma trezesc de dimineata...

Niciun comentariu: