luni, 19 ianuarie 2009

Cantarea SUA

Ieri seara am zis si eu ca poate am ocazia sa vad un film nou sau aproape nou pe HBO. Si am avut surpriza sa vad ceva intr-adevar nou. Cantarea SUA... ceremonia de pre-investitura pentru Obama... Sincer semana de departe cu Cenaclul Flacara mai mult decat cu spectacolele Cantarea Romaniei... Bine, nu se canta despre el - Barrak - dar oricum, aproape fiecare dintre cei care au avut un moment artistic s-a inclinat la sfarsit in directia lui... Sa nu mai spunem ca cel care a intonat imnul a avut unele mici scapari - prbabil l-au retrogradat din functia militara pe care o avea si il trimit in Irak in urmatoarele 2 saptamani, ca vulturii pe care i-au adus sa ii arate multimii au facut niste miscari ciudate (probabil asa trebuiau sa faca, dar mie mi s-a parut ceva ne-demn sa ii treaca pe sub mana ca pe niste gaini proaspat taiate si mi se parea mai normal sa le dea drumul sa zboare - daca tot erau dresati probabil ca s-ar fi si intors). In afara de cei care au cantat diverse slagare au fost si actori care in marea lor majoritate citau din fosti presedinti ai americii... totusi nimeni nu l-a citat pe Bush JR... pacat... ar fi fost si momente comice in programul de investitura... Chestia cu plimbatul decorurilor semana cu o piesa de teatru... In fine... daca lor le-a placut...sa fie intr-un ceas bun.

Niciun comentariu: