vineri, 15 mai 2009

Taxa de habitat

Cei din Timisoara sigur au auzit de acest nou bir inventat de barbosu din primarie si trupa lui. Pentru cei care nu stiu este vorba de o taxa "modica" care pentru anul curent reprezinta ~50% din valoarea impozitului pe care l-am platit pe apartamentul meu si care va fi folosit pentru refacerea cladirilor istorice din centru. Stiu ca ziarele locale (prin comentariile la articolele care dezbateau subiectul) au batut si dezbatut subiectul. Dar din cate imi amintesc eu in casele din centru stau defavorizatii si asistatii sociali, cei care in fiecare vara au Bentley si Ferrari in fata casei. Asta pentru ca in restul anului au Mercedes si BMW. In afara de ei mai sunt cativa - in marea lor majoritate persoane in etate - care locuiesc in zona centrala plus o gramajoara de firme si firmulite cu sediile in zona. OK, deci eu trebuie sa le platesc lor refacerea fatadelor. Da ei trebuie sa imi plateasca mie taxa pentru cand vor dori sa iasa din oras??? Ca atunci trec pe la mine, pe la periferie. Si din taxa aia vreau sa imi izoleze termic blocul. Sau sa imi refaca parculetul de langa bloc, sa ii alunge pe cei de la alcoolicii anonimi care imput parcul si pe cei cu javre care se caca peste tot in acelasi celebru parc.
ADP-ul vrea sa puna Telpark si sambata. OK, da sa imi construiasca parcare la bloc. Cel putin una, ca la numarul mare de masini care este deja in zona, s-ar putea ca una sa fie prea putin. Sau daca ma gandesc bine asta ar putea sa faca din taxa de tranzit. Daca tot vor sa puna o astfel de taxa (din cate am inteles a fost propusa). Banuiesc ca daca se pune aceasta taxa se elimina traficul greu din Timisoara, pentru ca nimeni nu va da atatia bani ca sa treaca cu camionul prin oras, desi probabil ca nu o va plati nimeni, asa cum nimeni nu baga in seama restrictia de circulatie pentru masinile cu tonaj mare pe Timisoara - Lugoj in perioada curenta. 
Primarie de kkt

Niciun comentariu: