luni, 4 mai 2009

Si a fost si 1 Mai


Care din pacate a trecut, pentru ca mi-ar prinde bine sa mai stau pe acasa o vreme.... parca m-am obisnuit cu binele... Dupa o saptamana de vacanta post-paste si un weekend prelungit de 3 zile pline, lunea asta mi se pare prea lunga si prea grea...

Acum, despre 1 mai... bine am facut ca nu am luat in seama toate site-urile idioate de meteorologie. Acolo cred ca sunt adunate informatii de la babe reumatice, care cum simt ca le doare ceva zic ca o sa ploua. Ei bine, cu toate datele astea atat de "precise" care prevedeau calamnitati naturale pentru weekendul ce tocmai a trecut, uite ca nu s-a intamplat sa fie de loc asa, ci a fost un sfarsit de saptamana excelent din punct de vedere meteorologic si nu numai. Am avut ocazia sa stau la soare, sa fac gratare impreuna cu tot familionul din dotare, sa ne jucam, sa urcam la munte si multe altele. Per total a fost un weekend aproape perfect. Bine ca nu am stat in casa, in parcu
l prafuit de langa bloc impreuna cu toti betivii si cainii de care nu mai ai loc in el si ca am avut norocul sa ma bucur de ceva liniste la soare. 

In plus, fetita mea cea mica a avut ocazia pentru prima data, dupa o gramada de incercari esuate sa vada un paun cu penele desfacute si a fost incantata. Asta pana cand paunul a "cantat" moment in care toti copilasii care se minunau de frumusetea lui au facut un pas in spate si s-au speriat. 
By the way... in gradina zoologica din Resita, intr-o oarecare mizerie, traiesc si se inmultesc lei si tigrii.. pe cand o sa ii vedem si la Timisoara? In plus au acesti pauni, au ponei cu pui, care au incantat-o pe cea mica. 

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Nah!Ai vazut ca am zis de bine?!Chit ca-s si eu o baba meteodependenta:-))...
Asta a fost din ciclul:"ti-am zis eu....?":-))
Bravo voua ca v-ati distrat fain...si ca ati iesit cu totii la aer...