luni, 16 noiembrie 2009

Taximetristii

Sunt o categorie de soferi care cred eu ca au un manual special dupa care au invatat la vremea lor cum sa circule... In manualul ala cred ca scria ca benzile de preselectie sunt pentru idioti, taximetristii si cocalarii au voie sa o ia in ce directie vor ei, indiferent de banda de incadrare. De fapt cred ca codul rutier al taximetristilor incepea cu un corolar: regulile de circulatie sunt pentru prosti si fraieri. La fel si toate semnele de circulatie... La ei se merge pe principiul ca orice semn albastru e OK, rosu e optional, la latitudinea fiecaruia dintre "soferi". Verde si galben la semafor este perfect, rosu este bine pentru a trece de intersectie. Parcarile sunt OK, banda 1 este la fel de buna pentru opriri. Dunga continua nu isi are sensul, la linia dubla continua trebuie intotdeauna sa te asiguri ca nu vine nici un alt taximetrist. S.a.m.d
Si in general am observat ca un taximetrist va da intotdeauna prioritate unui alt taximetrist si se va baga intotdeauna in fata oricarui alt participant la trafic... De ce? Pentru ca stiu ca si ceilalti taximetristi au invatat din acelasi manual care spune ca regulile sunt pentru idioti si nu vor sa riste.

Later edit: dooh, ca tot de la voi si-au luat carnetu'. Nu eu le-am dat, nu eu nu ii opresc in trafic cand fac haiducii...

Niciun comentariu: