luni, 9 martie 2009

Am racit...

si urasc cand mi-s racit. Mai ales cand mi-s racit si trebuie sa vin la lucru. Asta pentru ca,  daca vreau sa imi iau concediu medical, trebuie sa ma duc la samanul familiei, sa il cer, dupa care sa traversez jumate din oras  ca sa ajung la policlinica unde suntem inscrisi la medicina muncii ca sa imi vizeze acest concediu medical. Daca eu nu ma simt in stare sa conduc, din cauza ca sunt ametit si eventual am si putina febra, ma dor incheieturile si toate cele... va trebui sa ma duc cu taxiul sau cu transportul in comun. Asta inseamna sansa de a infecta inca un numar nespecificat de oameni, numai ca eu trebuie sa ma duc sa vizez concediul medical... Nu e stupid? Eu zic ca este. De ce nu ajunge de la medicul de familie, pe care oricum, daca vreau sa il chem acasa platesc taxa de dansul ploii efectuat pe teritoriu personal, taxa care se ridica la 40 (cred) de lei de persoana vizitata. Medicamente gratuite... he he ce banc bun, o singura data am primit o reteta de medicamente gratuite de la vraci... in rest, platesti tata ca esti fraier si ai de unde. Deci, nu stiu exact daca maine mai vin la lucru, pentru ca in starea in care ma gasesc, cred ca maine o sa am ceva febra sanatoasa, asa, ca sa nu fie nevoie sa dau drumul prea tare la centrala... Pana atunci... ceai de tei, ceai Hapciu, paracetamoale si alte anti-febrile si sper sa nu imbolnavesc prea multa lume la serviciu...

Niciun comentariu: