luni, 2 martie 2009

Discriminarea pozitiva

este un concept de care incep sa ma satur... de fapt m-am saturat cu multa vreme in urma. De ce trebuie unii care nu vor sa se comporte civilizat discriminati pozitiv. De ce nu se supun acelorasi legi la care ne supunem si noi, majoritatea care poate considera ca este discriminata negativ din punctul acesta de vedere. Trecand peste imposibilitatea celor care sunt considerati chiar si de catre ai lor "cei de jos", adica aceia care fac efortul populatiei de a sorta, impacheta si arunca gunoiul intr-un mod civilizat un gest de pomana, deoarece dupa trecerea lor printre blocuri, locul arata ca pe vremuri, cand gunoiul se pastra in acele enorme ghene de metal, ajungem la "lumea buna". Care numai buna nu este. Ultima lor realizare, pentru care eu sunt de parere ca politia ar fi trebuit sa intervina este un cortegiu funerar care tranzita ieri orasul. Nu am nimic impotriva, desi din cate imi amintesc exita obligativitatea pastrarii defunctului la capela. DAR, cand te apuci tu, ca si ghioban care esti sa blochezi intersectia cu masina, ca sa treaca cortegiul, mi se pare un abuz. Cu atat mai mult cu cat una dintre masinile blocate era o ambulanta a Neuromed. Daca in acea ambulanta era un pacient intr-o stare grava, ce se intampla? De fapt poate ca si era, nu am de unde sa stiu. Tot ce stiu este ca ei, au protapit cate o masina in fata fiecareia dintre caile de rulare care intrau in intersectia de la UPT, asteptand sa treaca tot alaiul cu cai, carute si alte alea. Din cate stiu eu acea intersectie este (sau poate ma insel) cu supraveghere video. Astept foarte curios sa vad militia dand o amenda pentru ceea ce s-a intamplat. Sau si asta intra in categoria duscriminarii pozitive... blocarea circulatiei? 

Niciun comentariu: