miercuri, 29 aprilie 2009

1 Mai

Mdah... vine si 1 Mai muncitoresc. Partea proasta e ca vine si ploaia. Cum naiba sa pleci undeva unde se presupune ca vrei sa stai mai mult in aer liber, atunci cand la telembizor se anunta ploaie. In plus, site-urile de vreme se intrec in prognoze care mai de care mai contradictorii. Sa ii cred pe aia "optimisti" asa cum am facut de cele mai multe ori cand vremea era un punct esential in alegerea unui moment de plecare undeva, sau sa ii cred pe aia "pesimisti" care nu fac altceva decat sa imi strice planurile pentru un weekend prelungit. Tind totusi sa ii cred pe primii si sa imi fac planuri de plecare. In fond la ai mei pot sa stau si in curte sub cort si am mai facut si in trecut gratare la ei in gradina pe ceva ploicica, deci nu ar fi o premiera. Pe de alta parte, daca ii cred pe ceilalti, s-ar putea sa imi para rau ca nu am plecat atunci cand previziunea optimista va castiga... Altii oare ce ar face?

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Florin,ia si tu totul de-a gata :-)),nu e greu...si nu mai sta sa despici firul in patru,nu se merita.Traieste clipa ca atare,ia ce-i frumos din ce te inconjoara si gandeste pozitiv!:-)
ce daca o sa ploua?!Ete scartz!:-))Ploua si gata,doar n-o sa ne topim,nu?Orice se poate,chiar si gratar pe ploaie...:-))
Sa ai un 1 mai placut si cu distractie maxima!

Florin spunea...

@Ana-Maria: Un 1 mai la fel de placut si tie. Clar ca voi pleca de 1 mai, le-am promis deja la juniori. Doar ca nu mai inteleg nimic din meteo inca de pe vremea cand o doamna care parca ii pica proteza din gura povestea la tvr despre izohipse...