duminică, 19 iulie 2009

Phishing... en gros



Numai in ultimele 4 -5 zile folderul de spam din mail s-a umplut de mesage de la "Banca Transilvania". Pusa in ghilimele din motive clare, nu din motive de denumire... Deci, cu toate ca nu sunt si nu am fost niciodata client al bancii, primesc zilnic aproape mailuri care imi reamintesc ca ar fi cazul sa imi re-actualizez certificatul, sa imi dau toate datele personale, etc, etc... Asta chiar daca linkul unde trebuie sa intru este "24.154.1.97/~antonia"... Bine, ca inca mai sunt prosti care musca si apasa pe linkul respectiv... nu neg... dar cum au ajuns ei sa ma pisuie taman pe mine... Imi amintesc o data ca am dat adresa de mail pe un formular standard atunci cand am depus niste bani pentru o plata in contul cuiva la ghiseul unei sucursale BT din Timisoara. Dar asta ar insemna ca sursa adreselor de pisuiala este din interiorul bancii (ceea ce nu este chiar asa de greu de crezut...). Totusi sper sa nu fie asta situatia, pentru ca atunci va urma sa fiu umplut de pisu de la mai multe banci si nu vreau asta... momentan pe lista mea "neagra" sunt BT si Reifu', care vine tare din urma, mai ales in perioada de iarna, cu acelasi numar mare de mailuri de atentionare, desi nici cu aia nu am avut niciodata de a face ca si client...

Niciun comentariu: