luni, 6 iulie 2009

Si a trecut si concediul

Din pacate... a trecut si acest concediu de vara. Ce s-a intamplat in el?
Pai pentru inceput am fost la mare... da, am fost la mare la noi. Si mi-a placut, nu au fost motive majore sa nu imi placa. Daca nu ar fi racit cei mici, pe rand... ar fi fost si mai perfect. OK, o sa zica lumea, te-ai dus acolo la plaja murdara, servicii proaste etc etc, de ce nu te-ai dus la greci ca e atat de perfect totul si alte chestii de genul. Pai nu m-am dus pentru ca nu am avut bani. Da, dar e mai ieftin la greci este argumentul vesnic. E mai ieftina cazarea, dar nu e mai ieftin sejurul atunci cand te duci dupa tine cu 2 copii mici. Asa ca ... atat timp cat sotia si cu mine platim pentru concediile noastre, nu vreau sa mai aud chestii de genul asta. In plus, am fost acolo unde mergem de cativa ani de zile si e excelent, locatia este perfecta pentru copii. Marea nu e departe si nu am motive prea mari sa ma plang de plaja sau apa... a fost decent. Mancarea a fost chiar excelenta si nu a fost scumpa, totul este sa stii probabil unde sa mergi sa o cumperi. Drumul a fost relativ bun, cu exceptia drumurilor din - bineinteles - Timis. Vremea a fost buna, a mai si plouat, dar nu a fost nimic deranjant.
Atat am facut noi in concediu. Ce au mai facut altii...? A dat coltul Michael Jackson. Un motiv sa dea la nesfarsit melodiile lui pe posturile radio si TV. Acum, nu am nimic cu unele dintre piesele lui, dar nu am fost un fan. Totusi, era o chestiune de timp sa dea coltul la felul in care arata (adevarul e ca e o chestiune de timp in general, nu numai la el :o)) ). Dar, daca stau sa ma gandesc, adevarul e ca a murit negrul care nu trebuie... Stiu eu unii care o lalaie pe la noi cu mucii in nas...... nu mai zic nimic, ca nu vreau raul nimanui, dar la astia... parca nu ma prea intereseaza....
Acu, inapoi la lucru, tre sa reintram in ritm... Cafeaua si ceaiul dimineata, masa la pranz si apoi plecatul acasa...

Niciun comentariu: