sâmbătă, 28 februarie 2009

Accident sau incident...


orice ar fi fost, mi s-a parut insuficient din punctul de vedere al celor ce relatau stirea. Ma refer aici la evenimentele din aceasta dimineata de pe aeroportul Timisoara. M-a trezit consoarta sa ma uit la ce se intampla, transmis oarecum in direct de Realitatea TV. Trecand peste faptul ca nu au avut decat foarte putine imagini pe care le transmiteau non stop, in prima instanta comentariile mi s-au parut pertinente si cat de cat la subiect. Dupa ce s-a anuntat ca a aterizat avionul, am simtit in vocea prezentatoarei o oarecare parere de rau... ceva de genul... cum domnule... a aterizat asa, fara bum fara fum, noi de ce am pierdut ultima ora in transmisiune semi directa... Atunci, am zis, hai sa mai vedem si pe alte canale romanesti de stiri, ce mai zice lumea. Si asa am ajuns pe canalul felixian antena 3. Pai tata, astia bateau campii nu gluma. Parca scopul lor era sa ii faca pe cei de la realitatea mincinosi. Daca oamenii aia de pe realitatea ziceau ca s-a inervenit cu spuma ignifuga pe pista, ca s-au adus ba 11 ba 20 de ambulante, pe antena 3, tovarasul balbuta baga la greu ca nu se stie inca nimica despre avion (desi aterizase "in direct" la realitatea cu 5 minute in urma), ca reprezentantii aeroportului nu au facut nimic, ca nu au dat cu spuma etc... Singurul lor scop parea acela de a dezinforma... poate invatat de la patron... desi ala informa. Nu am rezistat sa ascult mult prostiile celor de la antena si m-am intors pe realitatea. Aici, invitat in studio, batea campii Turcescu. Ca low cost, ca nu se fac revizii ca alea ca alea... Nu stiu ce au oamenii astia impotriva Timisoarei. La un moment dat a intrevenit patronul companiei aeriene, care a spus ca inclusiv pe el l-a uimit viteza si amploarea reactiei reprezentantilor aeroportului, ca in nici un caz nu e vorba de o companie low cost si ca intretinerile se fac impreuna cu reprezentantii companiei producatoare.

Si acum adevarul este ca dintre toate companiile cu care am zburat, Carpatair mi-a placut cel mai mult. Si la servicii, si la aparate, si la cum a zburat. Si pot sa confirm ca nu e in nici un caz vorba de low cost... chiar de loc. De zburat, am zburat cu multe companii, si mari, si regionale, de toate, asa ca stiu despre ce vorbesc.

Oricum, parerea mea este ca atat oamenii de la aeroport, cat mai ales pilotii merita toate felicitarile pentu cum au dus la capat aceasta criza, chiar in ciuda unora care sperau la un subiect mai gras de stiri decat atat. Si din cate am mai vazut, chiar si pasagerii ii lauda.

Niciun comentariu: