miercuri, 15 aprilie 2009

Dati bani popilor

Am citit azi prin ziare cum ca guvernul ar majora indemnizatiile clerului. Asta pe langa faptul ca nu s-a acceptat ca la rectificarea bugetara, banii luati de la ministerul culturii si cultelor (scris cu litere mici voit) sa fie luati de la ridicarea de noi biserici. Asta in conditii de criza, in care unor bugetari le zbarnaie fundul din cauza ca nu mai primesc la fel de multi bani ca in urma cu cateva luni, altora le zbarnaie de tot fundul iar altora - aici ma refer la deputatii si senatorii nostrii, fosti si actuali - li se maresc indemnizatiile, la fel cum li se aproba anumite pensii care sa fie lasate chiar si mostenire. Poate am inteles eu gresit ce am citit, dar mi se pare o aberatie. Vorba unui comentator... ultima data parca nu eram stat bisericesc, parca asa scria in constitutie. Si totusi, vad ca principala grija a guvernantilor este cladirea de biserici si bunastarea popilor... Oare primesc si spor de munca grea? Spor de intuneric... pentru ca bisericile noastre sunt destul de intunecate? Spor de periculozitate? Pentru ca se stie ce a patit Iisus. Spor de risc... vin multi oameni raciti sa pupe icoanele...

Nu e normal...

Niciun comentariu: