miercuri, 1 aprilie 2009

De ce mai ascult radio?

Azi dimineata, pe drum spre locul de munca am ascultat un post de radio. Nu ii zic numele, pentru ca nu vreau nici sa ii fac reclama dar nici anti-reclama. Deci... drumul meu spre locul de munca dureaza in medie 30 de minute. Din cauze legate de minunatul trafic din Timisoara, astazi a durat 38 de minute. Deci, 38 de minute de ascultat radio. Si ce am auzit eu in 38 de minute? Deci: 5 minute stiri, 2 minute stiri legate de trafic locale (de fapt sunt aceleasi in fiecare zi, asa ca m-am saturat sa le tot ascult, ar fi mai potrivit sa spuna ca nu s-a schimbat nimic de la stirile difuzate de doua saptamani - cel putin - incoace), 2 "melodii" - daca se pot numi asa zgomotele difuzate - sa zicem undeva pe la 6 minute amandoua, hai 8 minute cu indulgenta, un concurs care a durat 3 minute, cateva discutii in studio care au durat si alea in jur de 5 minute. Sa facem un total: 23 de minute. Asta calculat asa, cu indulgenta.... restul de 15 minute au fost reclame... aceleasi over and over again. Aceleasi din fiecare dimineata. Nu e normal... Criza criza... OK, dar nu trebuie sa bagati atatea reclame, pentru ca nu se va arunca nimeni mai cu foc decat inainte sa cumpere un Ford sau sa isi re-parcheteze (daca exista termenul asta) locuinta. Nimeni nu va da fuga mai repede la un magazin ca o aude pe una lalaind ca cadoul de pasti il va lua de la un centru comercial sau altul. Prostii... o data pe ora ajunge. Dar foamea patronilor respectivului post de radio e mare, poate la fel de mare e si foamea realizatorilor emisiunii in asa fel incat nu conteaza ca ascultatorii nu dau drumul la radio sa auda reclame. Si se mira ei ca nimeni sau mai nimeni nu e in stare sa castige la concursul organizat de ei, normal ca doar nu sta nimeni sa asculte 30 de minute de reclame intr-o ora doar ca sa auda un amarat de concurs - hopa... m-am scapat, acum nu va mai fi la fel de greu de ghicit postul de radio. Si imi pare rau, ca imi facea placere sa ascult acest post de radio - spre deosebire de postul concurent care difuzeaza ghiolbanisme in serie. Concluzia - voi trece pe Radio Resita, noroc ca se prinde si aici sau pe Vest City radio, ca macar difuzeaza - cel putin din cand in cand - muzica buna. Pacat... sau mai bine zis... rusinica....

Niciun comentariu: