marți, 8 decembrie 2009

Abureala

Ieri saream in sus de bucurie si ii recomandam celuilalt sa imi recunoasca victoria fara scandal si sa imi predea democratic puterea in cel mai scur timp, pe baza unora dintre exit-poll-urile afisate de institutele de sondare. Nu despre mine personal e vorba, dar cred ca de asta si-a dat seama toata lumea. A doua zi, pe baza rezultatelor primite de la cei care sunt in masura sa dea aceste rezultate, bazat pe numararea a 10000000 de voturi si nu pe intrebarea a 45000 de oameni, urlu in gura mare "FRAUDAAAAA". Inainte, indemnam la stabilitate, acum incerc o destabilizare. Spun ca nu pot sa ii dezamagesc pe cei 5000000 de votanti ai mei, dar nu am nici o problema sa ii sicanez pe cei 5070000 ai celuilalt. Unul dintre oamenii din staff-ul meu spune ca masinaria de furt a celorlalti a functionat mai bine. Din momentul in care folosesc un termen de comparatie, nu am dreptul sa strig ca a fost furt. Daca spunea ca masina a functionat bine, mai era o portita, dar cand l-am pus si pe "mai" acolo.... Am avut in spate cea mai mare alianta de pana in prezent dupa 1990, cu partide, oameni, bani, media, postaci, tot ce se poate aduna si totusi nu am reusit... M-am bucurat ca un prostanac si am sarit in sus, oferind la multa lume cel mai comic screen saver pentru telefoanele mobile, dar am pierdut. Daca cucuveaua batrana a reusit sa admita acest lucru, de ce sunt oare atat de prostanac incat sa incerc sa ma agat de fraudare...??? Oare daca se re-numara voturile, nu am sanse destul de mari sa se demonstreze ca si ai mei au fraudat... poate chiar mai mult decat ceilalti??? 

Oare idiotul asta de MG, nu isi da seama ca nimeni nu are chef de o repetare a alegerilor? Si mai mult, sau mai rau, nimeni nu mai are chef de inca 2 saptamani de campanie electorala? Ca cea care tocmai s-a incheiat a fost cea mai murdara si mai idioata campanie pe care am trait-o? Si daca mai stai sa asculti si delirul televizat al transpiratului sef Vadim, presedintele tuturor romanilor din capul lui, daca tot se reia votul, de ce sa nu se reia de la turul I. Mircea, fi barbata, recunoaste ca ai pierdut si baga joc de glezna, sau iti este prea teama ca vei fi debarcat de catre cei care iti vor gatul??? Nu e cazul sa nesocotesti dorinta celorlalti 50%+ de votanti care nu te-au vrut. 

Niciun comentariu: