luni, 7 decembrie 2009

Amintiri...

Cautand ieri un canal normal pe care sa ma pot uita, mi-am adus aminte de anul 1990, cand mi-au pus astia cablu pentru prima data.... Aveam pentru prima data in viata mea, ceva mai mult de un canal pe care sa il vad la tv... Aveam 11 canale... va dati seama ca era o uriasa problema faptul ca televizorul avea doar 8 butoane... A trebuit sa fac niste alegeri destul de grele. Am pastrat oricum MTV si Eurosport (care pe vremea aia transmitea meciuri din NBA) si in rest, canale nemtesti cu multe reclame... Dar in principiu nu e vorba neaparat de asta... ci de faptul ca nu am avut la ce sa ma uit ieri la telvizor... Poate la niste incalcari sinistre ale legii electorale. Poate la niste invitati paranoici... gen Vadim... Poate la vantu... sau la patriciu si iliescu... Poate la exit pollurile, care au aparut ceva mai devreme decat era cazul, poate la toate porcariile pe care le transmiteau unii sau altii... In final... e a doua oara cand o spun... ca OTV a fost o optiune acceptabila... Noroc cu MTV si Eurosport..., ca sa nu pomenesc de Discovery...
Despre alegeri... sa fie de bine...

Niciun comentariu: