marți, 15 decembrie 2009

Bine ca s-a terminat

Ieri seara am aflat ca in sfarsit s-a validat rezultatul alegerilor. Si dupa aia am avut proasta inspiratie sa ma uit in continuare la televizor. Ce am vazut:
- PNL: in continuare bat campii cu Crin prim ministru. Poate la el in casa, dar cu nevasta presedinte... 
- PNL: imi pare rau de Mircea Diaconu, era un actor care imi placea, s-a bagat in mocirla, acum ii va fi greu sa mai iasa... Nu stiu sincer ce cauta actori, sportivi, cantareti in politica. De cele mai multe ori nu fac decat sa isi murdareasca  numele
- PSD: Gionel se vrea si el prim ministru. Oricum va continua pana in panzele albe, facand o comisie de supermeni care sa investigheze fraudele & shit... Nu cred ca mai are multa vreme acolo unde e acum
- PSD: Mircea Dinescu are dare maro pe nas... 
Ce am mai vazut pe la televizor... Cred ca irealitatea si antena 3 au studiourile unul langa altul, ca numai ce a iesit Ciuvica din studioul de la realitatea, a fost un calup publicitar si a aparut omul la antena 3. Deci sau sunt foarte aproape sau Ciuvica fuge foarte repede. Boul de Badea nu intelege de ce peste 5 milioane de romani au fost atat de prosti si l-au votat pe Basescu. Asta este, ar fi greu sa i se explice, singurul lui neuron fiind intins prea tare de la ultimul spagat. Ceilalti de la sinteza zilei, nu mai are sens... desi nu mai prea avea fileuri Stan.
In mare, multi dintre cei care scuipau incep sa linga... asta este...

Niciun comentariu: