miercuri, 15 octombrie 2008

Am o obsesie cu circulatia

Urasc circulatia din Timisoara si in general din Romania. Am fost plecat o saptamana si am luat o gura de aer curat in ceea ce priveste modul de a circula pe strazi. 
Oameni care te iti fac loc (ce e drept, autostrazile sunt la ordinea zilei), distanta intre masini respectata, se opreste la trecerile de pietoni, nu se depaseste pe dreapta.
Gustul amar mi-a aparut prima data in Ungaria, unde pe autostrada am fost pentru prima data blitz-uit dupa peste 1000 de km... dupa care nu mi-a mai trecut nici pana acum. Ce e drept si Austria are cocalarii ei, care nu au oprit la un stop numai pentru ca erau in Maseratti si Porsche, dar m-am gandit ca si acolo sunt destui romani (desi nu cred ca au ajuns la nivelul asta de masina) sau ca si tara aia trebuie sa aiba uscaturi, ca padure are destula.
Mai ca mi-ar veni sa circul cu autobuzul, doar ca nu trece niciunul pe strada mea.

Niciun comentariu: