marți, 14 octombrie 2008

Norma

Eu recunosc ca atunci cand eram mic si ma punea maica-mea sa bat covoare, la mine toate covoarele aveau o norma. Norma de cate lovituri iau pe fiecare parte, in functie de marimea covorului. Si le numaram cu sfintenie loviturile respective, niciodata nu dadeam una in plus si nici chiar una in minus.
Asta mi-a venit in minte azi dimineata cand ajuns in giratoriul de la Punctele Cardinale vad cu stupoare cum militianul de serviciu se opreste brusc din dat din maini si ... pleaca. Traficul nu se subtiase ca sa te gandesti ca nu mai era nevoie de el acolo, deci alta trebuia sa fie explicatia. Si brusc, am avut o revelatie... tipul avea o norma de dat din mana si de suflat in fluier, care atunci cand se termina numarul stabilit de invarteli din fiecare mana si de fluieraturi, indiferent de situatie, asta a fost, s-au terminat, nu e vina lui ca nu au trecut toti pana atunci, exact cum nu era vina mea ca nu a iesit tot praful din covoare atunci cand eu am terminat cu numarul de lovituri pe fiecare parte a covorului. 
Deci, eu nu o sa mai ii acuz pe greierasii din trafic de dopurile de circulatie, asta e, au o norma si trebuie sa o respecte.

Niciun comentariu: