miercuri, 15 octombrie 2008

Un oras de 5 stele

Timisoara este un oras de 5 stele. Cel putin pe hartiile celor din administratie. Dupa mine e un oras de 5000 de gauri negre, unde praful (ne-cosmic) generat de toate santierele deschise simultan pe toate arterele - care unele dintre ele au iesit dintr-un santier de numai cateva luni - produce un real disconfort.

Asa cum am spus intr-un post anterior am fost plecat in vestul salbatic o saptamana. Nu trebuie sa spun ca dupa o saptamana petrecuta acolo (desi m-au scos din sarite si austriecii si nemtii cu toate santierele de pe autostrazi) masina era curata la intrarea in tara, neputand spune acelasi lucru despre ea si dupa 2 zile in oras. Si adidasii mei erau curati atunci cand am pasit din nou pe asfaltul de 5 stele de pe strada mea... acum nu mai sunt. Si am mers destul de mult pe jos pe acolo pe unde am fost.

Pacat, cinci stele se pot transforma oricand in 5 supernove care sa genereze o explozie. De indignare...

Niciun comentariu: