sâmbătă, 18 octombrie 2008

Proteve de cocos e!

Am ajuns din greseala sa ma uit la serialul "Vine Politia" de pe ProTV. Oare mai exista cineva cat de cat inteligent in postul ala. Pe masura ce urmaream serialul am avut o senzatie de deja-vu colosala, si mi-am dat seama ca serialul este identic, copiat pana la numele personajelor din serialul "Oamenii lui Paco" care a rulat (si de fapt am descoperit cu bucurie ca inca ruleaza - nu de alta, dar imi place) pe AXN si AXN Crime.
Domnule, cand personajele se numesc Mariano in original si Marian in copia nereusita, Lucas si Luca, cand actiunea este identica - secventa care o urmaream eu (pentru ca doar atat mi-a fost de ajuns ca sa ma lamuresc ca este o copie nereusita a unui serial reusit) era copiata identic din serialul spaniol, cand decorurile parca sunt copiate la indigo... m-am scarbit. Poate ca ProTV incearca sa retransmita la sate, unde poate nu se prinde AXN, serialul respectiv... dar ma gandesc ca era mai usor sa cumpere drepturile de redifuzare decat sa realizeze teatrul ala mioritic copiat 100%. Pacat de Gyury Pascu... aveam un respect mai mare pentru el, dar ma gandesc ca poate nici el nu prinde AXN sa vada in ce s-a bagat.
Oricum, pentru respectivul post de cocos (Pro(s)TV) nu am decat un singur mesaj: RUSINE, RUSINE ENORMA.

Niciun comentariu: