vineri, 31 octombrie 2008

Halloween

La noapte este Halloween. Sarbatoare romaneasca cu traditie, dupa cum dovedeste vacanta scolara pentru clasele mici si gradinite... trebuie pregatita ca atare... Zicea fetita mea cu ceva vreme in urma ca daca tot exista vacanta de Halloween, vacanta de Mos Craciun, vacanta de Iepuras, ea vrea o vacanta de Alba ca Zapada (in perioada respectiva era inebunita dupa personajul acesta). Bai fratele meu, eu cand eram mic erau 3 vacante, cea de iarna (de Mos Gerila), cea de primavara - care putea sau nu sa se suprapuna peste sarbatorile de Paste si cea mare si minunata vara. In rest... scoala fratele meu (sau gradinita - in functie de varsta). Oricum, micutii mei sunt la o gradinita particulara care nu tine vacantele astea asa cum le tin cei de la stat... noroc ca nu stiu ca ele exista... 

Oricum bu hu hu de Halloween

Niciun comentariu: