marți, 3 februarie 2009

Din debaraua Oteve

Ma uitam si eu ce canale mai transmite erdeeshu prin cablu si am ajuns la circul de la OTV. Doua tragedii in desfasurare - una, pe cale sa se intample: magda ciumac la un pas de a fi arestata - si a doua in desfasurare: sorinel tzancu injunghiat, dar in direct la o ciumafaie in studio. Impreuna cu badigarzi si cu inca unul care e un fel de purtator de vorbe... Din care am retinut ca a fost sunat din toata tara, din craiova, alexandria si rosiori (asta e tara lor) daca sa vina oamenii sa il razbune, ca milioane de romani il iubesc pe omul asta, si dintre astea milioane de oameni sunt cel putin 1000 de oameni importanti domnule... Oare nu ar fi intre astia 1000 de oameni si ceva oameni de la fisc care sa il intrebe de sanatate si de impozite? Ca omu a cuvantat si a zis ca o sa pregateasca si un material de primavara (probabil mai de jale, ca acum il doare daca a fost injunghiat) cu care "vreau sa va scot din anonimat" (ce o fi vrut sa zica cu propozitia asta????). Acum vad si o paparuda care zice ceva despre dusmanii care sunt dusmani... si eu care credeam ca dusmanii sunt pastile... Domnule, o gramada de prosti sunt in romania, si in Oteve se aduna toata spuma lor...Acum, cred eu ca o sa ma mut pe Discovery (traiasca How it's made) ca nu mai pot sa vad porcaria asta, mai ales ca urmeaza si un videoclip... si nu suport sa vad asa ceva... Dar stati... e una in direct la telefon care zice ca nu poate sa vorbeasca cu vocea ei normala... Imi pare rau de felul in care scriu, dar chestia asta ar putea fi considerata live text... news in development.... etc.... Cum mama dracului ii lasa pe astia CNA-ul sa mai functioneze???? Eu as fi inchis debaraua de mult si as fi pus zacusca sau muraturi in spatiul ala... Acu ma opresc din vizionare, ca a sa cum am spus pun idiotiii astia un videoclip cu manelistu' si nu pot sa vad asa ceva... Inca o data, ii doresc sanatate si sa isi plateasca impozitele...
Cred ca am sa mor de ras... sau nu... am sa ma duc la buda...

Niciun comentariu: