marți, 17 februarie 2009

Din nou despre drumuri

Scriam acum ceva vreme despre cat de "bine" poate sa arate "inelul de centura" - asa cum poetic denumea un ziar o parte dintre strazile care trec la mai putin de cateva zeci de metrii de blocurile din cartierele Timisoarei. La cateva zile de la respectiva postare, am vazut niste oameni care impreuna cu niste utilaje carpeau craterele in care s-a pierdut intr-o buna zi chiar si un TIR. M-am gandit ca deh, si-o fi dat seama si responsabilul de la drumuri din primarie - cel care si-a tras un SUV pe post de masina de serviciu - ca daca respectivul TIR a picat in groapa si nu a mai putut iesi, atunci chiar si SUV-ul lui e in pericol. Deci, m-am bucurat ca nu o sa imi mai rup nici eu rotile mele de 14". Dar bucuria mi-a fost spulberata ieri, cand ma intorceam de la lucru. Newsflash... craterul este din nou acolo, mai mare, mai cascat si mai adanc, acoperind practic trei sferturi din 2 benzi. Pentru cei care vor sa il vada, craterul este la intersectia dintr Avram Imbroane si (cred ca) Aleea Padurea Verde. 
Eu consider ca aceia care se ocupa de drumuri ar putea fi trasi la raspundere pentru atentat la siguranta cetateanului. De ce? Pentru ca nu sunt in stare sa repare un drum in asa fel incat sa tina macar 1 luna. In plus, nici macar nu exista un semn de circulatie care sa te atentioneza ca ar trebui sa mergi cu 10 la ora si sa casti ochii dupa dealuri si vai... Acum, din cate stiu eu viteza in oras este 50 de km/ora... Multi merg cu 59, pentru ca militia nu te amendeaza decat la depasirea cu 10 km/ora a vitezei legale. Daca vreun cascat cu o masina mica intra in craterul respectiv cu mai mult de 30 la ora, tipul este daca nu mort, atunci sigur semiparalizat dupa accident va ramane, avand in vedere ca o masina mai mica, gen Matiz sau Tico risca sa nu se mai vada daca pica acolo inauntru... 
Concluzia... nu e normal ce se intampla...

Niciun comentariu: