luni, 2 februarie 2009

CIA din umbra loveste din nou

... aici sau aici. Sunt aceiasi care loveau aici. Deci, cand marmota a terminat de impachetat ciocolata, a construit 3 platforme militare (Battle Stars) desi eu le-as spune Death Stars... cu care vor dori supunerea planetei. Dar o alianta de rebeli, condusa de fiul lui Darth Vader ("who's your father Luke) si de sora-sa, care nu stie ca e sora-sa impreuna cu gagiul ei Han Solo si cu marmota care nu era marmota ci era Wookie, un fel de Yeti maro vor ataca aceste platforme vorbind japoneza si turca, dar ne-intelegandu-se intre ei initial decat folosind limba engleza, pe care strafor o vor intelege si vor stii ce se intampla. Atunci ei se vor alia cu niste vanatori de recompense, Jabba the Hut si altii si vor creea un imperiu (britanico-americano-polonezo-chinez, nu neaparat in aceasta ordine) unde senatorii americani vor fi condusi de un alt senator care se va autoproclama imparat. Dar stupoare, rebelii vor invinge - iar organizatia condusa de GL si SL numita LucasFilms va avea drepturile de ecranizare ale acestor fapte... si delirul ar putea continua... sau s-ar putea inscrie toti in PRM...

Nici eu nu am mai inteles ce am scris mai sus, ca m-am pierdut singur intre episodul 6 si episodul 1 care a fost realizat ulterior cu o tehnologie mult imbunatatita...

Pace galactica tuturor...

PS: by the way... cartea mentionata in unul din linkuri se primeste gratuit daca te inscrii in strafor sau faci dovada unui tratament complet cu electrosocuri...

Niciun comentariu: