joi, 5 februarie 2009

Sa nu zica cineva ca am ceva cu primaria TM

Asta cu toate ca am. Si poate pentru ca nu e treaba primariei, deci clar am ceva cu ei. Pentru ca din cate imi amintes astia de la Retim sunt regie autonoma... asa ca da... primaria nu are nici un merit. Mama lor de puturosi. Deci, vreai sa felicit Retimul. Si de data asta pe bune. Am observat cu bucurie ca nu mai imi putrezeste gunoiul in fata blocului. Am observat ca intre sarbatori, masinile regiei sus amintite au trecut de cel putin 2 ori pe strada mea. Asta spre deosebire de anul trecut cand au trecut 2 saptamani intre o trecere in perioada sarbatorilor. NU ma intereseaza daca s-a scumpit serviciul prestat, pentru ca acum chiar merita. Din partea mea este o bulina mare si rosie pentru chestia asta. Pentru ca fiind luat gunoiul cu regularitate, nici boratii de cauta prin tomberoane nu mai apuca sa le imprastie peste tot pe jos in jurul lor, facand strada sa puta ca o haldina. Sincer, felicitari pentru acest lucru si pentru modul in care se desfasoara acest serviciu de cateva luni bune - nu m-am grabit sa scriu despre asta, pentru ca nu am fost sigur daca este ceva permanent sau o minune ce tine numai trei zile.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu mai am cate o problema cand ii vad in trafic la pranz golind gunoiul. Atunci nu e OK, ca si asa e nebunie. Dar si la noi se ia destul de des si arata locatia cu pubele chiar bine. Am si pus o ingradire si se intra numai cu cheia. Greu de crezut ca se poate sa nu puta si sa fie curat, dar se poate. Astept si eu sistemul separat de colectare si ma va bucura sa imi sortez gunoiul, pentru ca asa mai facem un pas inainte.

Mai sunt si "intarzieri" la Retim (cu frunzele am stat vreo 2 luni, mai ca au putrezit singure, pana sa le adune), dar se simte clar progresul si faptul ca isi fac treaba tot mai bine.

Florin spunea...

@dojo: chestia cu sistemul separat de colectare am impresia ca tine de asociatia de proprietari, pentru ca de exemplu la mine pe strada celalalte 3 scari au pubela pentru reciclabile, pe cand noi - care de tampiti ce am fost abia de curand ne-am transformat in asociatie de proprietari cu toate actele in regula, pentru ca fostul administrator ne fura si el cum putea, doar ca acum nu mai poate - nu avem.